pátek 12. září 2014

Friday!

 I missed you Friday 😍💕




Helou guys!
Týden jsme opět zvládli a je tu pátek! Konečně!
Dnešek byl dobrej:D sice jsme měli do 14:50, ale i tak - rozvrh docela pohodovej :)
Psali jsme test z matiky, nikdo neměl bez chyby, takže kluci poprosili učitelku, aby to roztrhala. Zaváhala, ale papíry s testy roztrhala :D byla jsem strašně ráda, protože ani můj test nedopadl nejlépe a já potřebuju teď na začátku nahnat co nejlepší známky :D
Jinak dneska jsem po měsíci a půl byla venku s bff ♥
Foto -
Strašně moc mi chyběla ♥ byly selfie :D hodně fotek jsme udělaly :D a jsem ráda:3 vynahrazujeme si dny, které jsme spolu o prázdninách :) moc mi chyběla :3
No a co vy? Jak si zatím 'užíváte' školu?:DD Já docela fajne :D
Příští týden ve středu jedeme s holkama na bubble tea a na nákupy:3 takže budou fotky a možná i videjko vám na kanál a sem na blog hodím :)
+ ve čtvrtek (den poté - ou,you dont say:'D) jedeme se školou(třídou) do Terezína, takže taky budou vlogy^^ :3 těšte se!:-*

Jadee


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za váš komentář!:) -Jane's Xx.